madelenewallgren

Alla inlägg under februari 2010

Av Madelene - 17 februari 2010 07:34

Ligger och spelar fishville, har värsta migränen typ.. mindrre kul. Så blir sängen hela dagen idag ..

Av Madelene - 16 februari 2010 23:15

Kom nyss hem typ, har vart ute med Tobbe och Amalia och inte gjort allt för mycket haha. Och nu planerar jag att sova! Men har så ont i huvudet så går inte... Men bara försöka tvinga sig själv till att sova!!


  

Av Madelene - 16 februari 2010 19:37

Sitter hemma hos mig med Amalia, vad vi gjort idag hm typ skolan sen inte så mycket mer precis.. Just nu sitter vi och kollar på simssons eller va de nu heter de där fula gula gubbarna ni vet. Aja nu pallar jag inte datan mer..

Av Madelene - 16 februari 2010 11:06

Jag har en underbar vän som heter Amalia Pettersson och hon är älskad utav mig, hon är nog faktist en av de bästa som finns!

Amalia Pettersson jag älskar dig!   

Av Madelene - 16 februari 2010 09:15

Just nu sitter jag i skolan med Amalia, jag fick med henne tidigt till skolan, hon börjar inte förens 20 över 11 men jag börjar kvart i nio så fick med henne! Men så blir det om man sover hos mig hehe. Så nu ska vi sitta och plugga lite men de kommer vi aldrig att orka hehe. Eller jo då, fast jag sitter och spelar fishville det är rätt roligt men jag fattar inte allt för mycket haha!


Justja i morse typ vid 4-5 tiden så prata Amalia i sömnen hon va arg hon sa håll käften idiot och massa mer hörde inte allt var ganska mycket mummel haha. Sen sprang hon i sömnen också så söt ;D


Nej men nu måste jag försöka levla upp på fishville. hehe


  

HEJ

Av Madelene - 15 februari 2010 21:16

Hej idag köpte jag nya skor igen :)

Och inatt sover lilla Amalia hos mig puss på de!

Av Madelene - 15 februari 2010 14:38

Jahaja då har vi fotografisk bild då. får se vad man gör på lektionen idag då eller göra klart serien ska vi ju göra sen får vi se vad det mer blir hehe.

Av Madelene - 15 februari 2010 09:16

Sitter i skolan just nu och skriver lite på min svenska uppgift, som ska handla om min praktikplats, vad jag gör där osv. Min svenska lektion börjar fem i tio så jag kommer iaf vara klar med min uppgift tills dess för nu är det bara några rader kvar att skriva på den! Nej men nu ska jag kila och göra något annat!

  

Presentation


Mitt naman är Madelene och jag tycker om att umgås med mina vänner festa osv. Sen tycker jag även om min underbarahäst och vara hos henne! jag har nydligen blivit 18 så nu börjar väl det riktiga festlivet eller?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du att gör på helger?
 Tycker om att festa och umgås med vänner
 Gillar att vara med familjen och vänner
 Fessta
 Bara ligga hemma och mysa med någon

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards