madelenewallgren

Alla inlägg under februari 2010

Av Madelene - 28 februari 2010 15:57

Igår kom min underbara vän Amalia hem, och de va så skönt att få träffa henne igen! Men just nu sitter jag Amalia och malin och tittar på eurotrip! Vågar inte lägga med mig ner för då somnar jag haha

Av Madelene - 25 februari 2010 17:56

idag har jaf köpt ett nytt armband nagelack och läppglans, senog jag ett till hål  mitt öra. Men just u´nu sitter jag och Malin och tittar på Brooke knows best, de ska lära sig dansa vid en strippstång för de ska tydligen vara en bra tärning haha, de ser ju ganska kul ut och de ramlade ganska mkt sen när klackskorna kom på, så jag och Malin fick ju skratta lite iaf.


Och ikväll vet vi inte vad som händer få se hur den slutar hehe!

Av Madelene - 25 februari 2010 00:01

Igår/inatt blev det ju film mys, riktigt trevligt! Somnade inte förns sju åtta i morse men de va de värt sen vakande vi ganska tidigt också. Har vart trött hela dagn me de va värt de.

Nu idag har jag vart med malin vi har kollat på my bloody valentine rätt läskig, fick panik men hade ju malin här så de va ju ingen fara för on är stor och stark! Nu tänke vi försöka sova snart så har vi en roligdag framför oss i morgon kan man hoppas, fast ah vi vet ju inte vad som händer hehe.


Jag och Malin saknar Amalia!

                    

Av Madelene - 24 februari 2010 18:17

Just nu tittar jag tv med Malin, är typ helt slut gick väl typ och la mig 7 imors!

Snart ska vi ut och ta lite friskluft så vi blir pigga sen får vi se vart kvällen slutar!

Gårdagen va en bra dag :D

Av Madelene - 24 februari 2010 00:40

Nu ska jag gå och möta hemlig, sen blir det film tumme upp på de! :)

Av Madelene - 23 februari 2010 11:48

God morgon, jag vaknade nyss. kom inte i säng förens fem i morse men men! Snart ska jag ut till stallet sen hem och så sen blir de nog ut till malin:)

NAJS !

Nej men nu ska jag fix mig så att jag blir klar strax!

Av Madelene - 22 februari 2010 22:04

Jahaja då va den här dagen nästan slut men lite till hinner man ju med att göra denna dag eller? Hittills har jag typ bara tagit de lungt men kvällen är ju inte slut än haha!

MYS

Av Madelene - 22 februari 2010 19:33

Just nu ligger jag i soffan men min hund och gosar, han blir inge glad när jag slutar klappa honom hehe, han är så söt så. Så fort de inte är någon hemma så lägger han sig i soffan med mig. Då går de bra att gosa hehe.



Presentation


Mitt naman är Madelene och jag tycker om att umgås med mina vänner festa osv. Sen tycker jag även om min underbarahäst och vara hos henne! jag har nydligen blivit 18 så nu börjar väl det riktiga festlivet eller?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du att gör på helger?
 Tycker om att festa och umgås med vänner
 Gillar att vara med familjen och vänner
 Fessta
 Bara ligga hemma och mysa med någon

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards